آغشته، حسام
نقد گفتمان نظارت: بررسی تلطیف در گفتمان ناظران مدرسین زبان انگلیسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 137-162]
ا
ابراهیمی، بهمن
تنوع ژانری در بخش مقدمه مقالات در ژورنالهای داخلی و خارجی حوزه علوم کامپیوتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-82]
احمدی، علیرضا
بررسی رفتار ارزیابان در نمره دهی مهارت گفتاری در زبان دوم: استفاده از بحث گروهی به عنوان ابزار پرورش ارزیاب [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 195-224]
احمدیان، موسی
بررسی تاثیر بازخورد مستقیم، غیرمستقیم، و گفتگویی بر یادگیری زمان/وجه در مهارت های نوشتاری انگلیسی آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-32]
استوار، شهلا
خصوصیات روان سنجی مقیاس ارزیابی رشد هوش های چند گانه (MIDAS) برای بزرگسالان در ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-194]
اقتصادی، احمدرضا
ساخت و اعتبار سنجی پرسشنامه آموزش انتقادی جهت ارزیابی معلمان زبان انگلسی: یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 333-375]
امانزاده، هانیه
تفکردر تدریس، تاب آوری و استرس در میان مدرسین ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی با روش آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-24]
ب
بالغی زاده، ساسان
بررسی ارتباط بین سبک تدریس و هوش عاطفی در بین مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 225-248]
بیرجندی، پرویز
نقش ارزیابی مشارکتی در توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی از دیدگاه نظریه فعالیت محور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 129-163]
ت
تاجیک، لیلا
تفکردر تدریس، تاب آوری و استرس در میان مدرسین ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی با روش آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-24]
توفیقی، سمیه
بررسی رابطه میان هوش میان هیجانی، تفکر انتقادی و استقلال معلمان زبان انگلیسی و عملکرد دانش-آموزان آنها در یادگیری زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 303-331]
ج
جمشیدی، سامان
ساخت و بررسی روایی مدل و پرسشنامهی هویت نویسنده با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 243-273]
ح
حسن زاده، محمد
ساخت و بررسی روایی مدل و پرسشنامهی هویت نویسنده با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 243-273]
د
دباغ، علی
ارزیابی مقابله ای کتب درسی: نمود اهداف یادگیری در کتب ملی و بین المللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 249-277]
درخشان، علی
خصوصیات روان سنجی مقیاس ارزیابی رشد هوش های چند گانه (MIDAS) برای بزرگسالان در ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-194]
دهقان، محمود
ساخت و بررسی روایی مدل و پرسشنامهی هویت نویسنده با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 243-273]
ر
راوند، حمدالله
بررسی تاثیر جنسیت ورشته تحصیلی بر روی عملکرد متفاوت سوالات عمومی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 33-61]
رضایی، سعید
ساخت و بررسی روایی مدل و پرسشنامهی هویت نویسنده با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 243-273]
روحانی، غلامرضا
بررسی تاثیر جنسیت ورشته تحصیلی بر روی عملکرد متفاوت سوالات عمومی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 33-61]
ز
زارعی موینی، عباسعلی
تاثیر آموزش میتنی بر مدل های خواندن بر درک مطلب، خودکارآمدی در خواندن و اضطراب خواندن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 303-335]
س
سعیدی، مهناز
خصوصیات روان سنجی مقیاس ارزیابی رشد هوش های چند گانه (MIDAS) برای بزرگسالان در ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-194]
سعیدیان، عبدالباسط
نقش تکیهگاهسازی آموزشی بصری در تقویت توانایی نوشتن زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
سقای بلغاری، مینا
نقش ارزیابی مشارکتی در توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی از دیدگاه نظریه فعالیت محور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 129-163]
سلیمی، اسمعیل علی
ارتقای توانش کاربرد شناسی: آشکار سازی تاثیر انواع تمرین ها و مشاهدات دانشجویان زبان خارجه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 279-302]
ش
شیرازی زاده، محسن
تفکردر تدریس، تاب آوری و استرس در میان مدرسین ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی با روش آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-24]
شیرر، برانتون
خصوصیات روان سنجی مقیاس ارزیابی رشد هوش های چند گانه (MIDAS) برای بزرگسالان در ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-194]
شیرزاد، فرشته
بررسی خوداتکایی زبان آموزان خارجی در درک مطلب: محیط های کامپیوتری و سنتی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 93-128]
شکوری، مریم
بررسی ارتباط بین سبک تدریس و هوش عاطفی در بین مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 225-248]
شهریاری، حسام الدین
ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 163-185]
ص
صادقی، فاطمه
ساخت و اعتبار سنجی پرسشنامه آموزش انتقادی جهت ارزیابی معلمان زبان انگلسی: یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 333-375]
صفائی، علیرضا
ارزیابی مقابله ای کتب درسی: نمود اهداف یادگیری در کتب ملی و بین المللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 249-277]
صفدری، سعید
تصور، حواس و انگیزه: سبکهای حسی، ظرفیت تصویرسازی و جنسیت چگونه به ویژگیهای انگیزشی زبان آموزان ایرانی مربوطند؟ [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 275-303]
صمدیان، صدیقه
تجزیه و تحلیل انسجام و پیوستگی در نوشتار زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 213-242]
ض
ضیایی، سیما
ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 163-185]
ط
طاهری، مریم
بررسی تاثیر ارزیابی پوشه ای بر توانایی نوشتاری زبان آموزان با میزان مهارت خود محوری بالا و پایین [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-107]
ع
عادل، سید محمدرضا
ساخت و اعتبار سنجی پرسشنامه آموزش انتقادی جهت ارزیابی معلمان زبان انگلسی: یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 333-375]
عبادی، سامان
بررسی خوداتکایی زبان آموزان خارجی در درک مطلب: محیط های کامپیوتری و سنتی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 93-128]
علیجانیان، فرزاد
بررسی رابطه میان حساسیت میانفرهنگی، دانش واژگانی و توانش زبانی فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 109-135]
ف
فتحی، جلیل
بررسی تاثیرات آموزش نگارش از طریق وبلاگ بر عملکرد نگارش و اضطراب نگارش در زبان دوم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 63-91]
فتحی، جلیل
خودکارآمدی و شیوه انعکاسی (تأمل عمیق) معلم بهعنوان پیشبینیکننده فرسودگی شغلی معلم: مطالعه معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 25-50]
فیروزی، طاهره
بررسی تاثیر جنسیت ورشته تحصیلی بر روی عملکرد متفاوت سوالات عمومی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 33-61]
ق
قاسمی، پریسا
بررسی رابطه میان حساسیت میانفرهنگی، دانش واژگانی و توانش زبانی فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 109-135]
قاسم زاده، سارا
خودکارآمدی و شیوه انعکاسی (تأمل عمیق) معلم بهعنوان پیشبینیکننده فرسودگی شغلی معلم: مطالعه معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 25-50]
قبانچی، ضرغام
ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 163-185]
قصلانی، روژین
بررسی تاثیر بازخورد مستقیم، غیرمستقیم، و گفتگویی بر یادگیری زمان/وجه در مهارت های نوشتاری انگلیسی آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-32]
قنسولی، بهزاد
ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 163-185]
ک
کاردوست، امیر
نقش تکیهگاهسازی آموزشی بصری در تقویت توانایی نوشتن زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
کاویاری روستایی، فاطمه
تاثیر آموزش میتنی بر مدل های خواندن بر درک مطلب، خودکارآمدی در خواندن و اضطراب خواندن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 303-335]
کرمی، بهنام
ارتقای توانش کاربرد شناسی: آشکار سازی تاثیر انواع تمرین ها و مشاهدات دانشجویان زبان خارجه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 279-302]
م
مبینی، فریبا
بررسی رابطه میان حساسیت میانفرهنگی، دانش واژگانی و توانش زبانی فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 109-135]
محسنی، احمد
تجزیه و تحلیل انسجام و پیوستگی در نوشتار زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 213-242]
محمدی، وحید
بررسی رابطه میان هوش میان هیجانی، تفکر انتقادی و استقلال معلمان زبان انگلیسی و عملکرد دانش-آموزان آنها در یادگیری زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 303-331]
محمودی، محمد هادی
بررسی رابطه میان هوش میان هیجانی، تفکر انتقادی و استقلال معلمان زبان انگلیسی و عملکرد دانش-آموزان آنها در یادگیری زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 303-331]
مشهدی حیدر، داود
بررسی تاثیر ارزیابی پوشه ای بر توانایی نوشتاری زبان آموزان با میزان مهارت خود محوری بالا و پایین [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-107]
مصطفائی علائی، مهناز
نقش تکیهگاهسازی آموزشی بصری در تقویت توانایی نوشتن زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]
مفتون، پرویز
نقش ارزیابی مشارکتی در توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی از دیدگاه نظریه فعالیت محور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 129-163]
مهری، احسان
بررسی تاثیر بازخورد مستقیم، غیرمستقیم، و گفتگویی بر یادگیری زمان/وجه در مهارت های نوشتاری انگلیسی آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-32]
ن
نعمتی، مجید
خودکارآمدی و شیوه انعکاسی (تأمل عمیق) معلم بهعنوان پیشبینیکننده فرسودگی شغلی معلم: مطالعه معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 25-50]
نورزاده، سعید
بررسی تاثیرات آموزش نگارش از طریق وبلاگ بر عملکرد نگارش و اضطراب نگارش در زبان دوم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 63-91]
و
ویسی، هیوا
تنوع ژانری در بخش مقدمه مقالات در ژورنالهای داخلی و خارجی حوزه علوم کامپیوتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-82]