آ

  • آغشته، حسام نقد گفتمان نظارت: بررسی تلطیف در گفتمان ناظران مدرسین زبان انگلیسی در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 137-162]

ا

  • ابراهیمی، بهمن تنوع ژانری در بخش مقدمه مقالات در ژورنالهای داخلی و خارجی حوزه علوم کامپیوتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-82]

  • احمدی، علیرضا بررسی رفتار ارزیابان در نمره دهی مهارت گفتاری در زبان دوم: استفاده از بحث گروهی به عنوان ابزار پرورش ارزیاب [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 195-224]

  • احمدیان، موسی بررسی تاثیر بازخورد مستقیم، غیرمستقیم، و گفتگویی بر یادگیری زمان/وجه در مهارت های نوشتاری انگلیسی آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-32]

  • استوار، شهلا خصوصیات روان سنجی مقیاس ارزیابی رشد هوش های چند گانه (MIDAS) برای بزرگسالان در ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-194]

  • اقتصادی، احمدرضا ساخت و اعتبار سنجی پرسشنامه آموزش انتقادی جهت ارزیابی معلمان زبان انگلسی: یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 333-375]

  • امانزاده، هانیه تفکردر تدریس، تاب آوری و استرس در میان مدرسین ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی با روش آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-24]

ب

  • بالغی زاده، ساسان بررسی ارتباط بین سبک تدریس و هوش عاطفی در بین مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 225-248]

  • بیرجندی، پرویز نقش ارزیابی مشارکتی در توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی از دیدگاه نظریه فعالیت محور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 129-163]

ت

  • تاجیک، لیلا تفکردر تدریس، تاب آوری و استرس در میان مدرسین ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی با روش آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-24]

  • توفیقی، سمیه بررسی رابطه میان هوش میان هیجانی، تفکر انتقادی و استقلال معلمان زبان انگلیسی و عملکرد دانش-آموزان آنها در یادگیری زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 303-331]

ج

  • جمشیدی، سامان ساخت و بررسی روایی مدل و پرسشنامه‌ی هویت نویسنده با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 243-273]

ح

  • حسن زاده، محمد ساخت و بررسی روایی مدل و پرسشنامه‌ی هویت نویسنده با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 243-273]

د

  • دباغ، علی ارزیابی مقابله ای کتب درسی: نمود اهداف یادگیری در کتب ملی و بین المللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 249-277]

  • درخشان، علی خصوصیات روان سنجی مقیاس ارزیابی رشد هوش های چند گانه (MIDAS) برای بزرگسالان در ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-194]

  • دهقان، محمود ساخت و بررسی روایی مدل و پرسشنامه‌ی هویت نویسنده با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 243-273]

ر

  • راوند، حمدالله بررسی تاثیر جنسیت ورشته تحصیلی بر روی عملکرد متفاوت سوالات عمومی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 33-61]

  • رضایی، سعید ساخت و بررسی روایی مدل و پرسشنامه‌ی هویت نویسنده با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 243-273]

  • روحانی، غلامرضا بررسی تاثیر جنسیت ورشته تحصیلی بر روی عملکرد متفاوت سوالات عمومی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 33-61]

ز

  • زارعی موینی، عباسعلی تاثیر آموزش میتنی بر مدل های خواندن بر درک مطلب، خودکارآمدی در خواندن و اضطراب خواندن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 303-335]

س

  • سعیدی، مهناز خصوصیات روان سنجی مقیاس ارزیابی رشد هوش های چند گانه (MIDAS) برای بزرگسالان در ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-194]

  • سعیدیان، عبدالباسط نقش تکیه‌گاه‌سازی آموزشی بصری در تقویت توانایی نوشتن زبان‌آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]

  • سقای بلغاری، مینا نقش ارزیابی مشارکتی در توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی از دیدگاه نظریه فعالیت محور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 129-163]

  • سلیمی، اسمعیل علی ارتقای توانش کاربرد شناسی: آشکار سازی تاثیر انواع تمرین ها و مشاهدات دانشجویان زبان خارجه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 279-302]

ش

  • شیرازی زاده، محسن تفکردر تدریس، تاب آوری و استرس در میان مدرسین ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی با روش آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-24]

  • شیرر، برانتون خصوصیات روان سنجی مقیاس ارزیابی رشد هوش های چند گانه (MIDAS) برای بزرگسالان در ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 165-194]

  • شیرزاد، فرشته بررسی خوداتکایی زبان آموزان خارجی در درک مطلب: محیط های کامپیوتری و سنتی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 93-128]

  • شکوری، مریم بررسی ارتباط بین سبک تدریس و هوش عاطفی در بین مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 225-248]

  • شهریاری، حسام الدین ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 163-185]

ص

  • صادقی، فاطمه ساخت و اعتبار سنجی پرسشنامه آموزش انتقادی جهت ارزیابی معلمان زبان انگلسی: یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 333-375]

  • صفائی، علیرضا ارزیابی مقابله ای کتب درسی: نمود اهداف یادگیری در کتب ملی و بین المللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 249-277]

  • صفدری، سعید تصور، حواس و انگیزه: سبکهای حسی، ظرفیت تصویرسازی و جنسیت چگونه به ویژگیهای انگیزشی زبان آموزان ایرانی مربوطند؟ [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 275-303]

  • صمدیان، صدیقه تجزیه و تحلیل انسجام و پیوستگی در نوشتار زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 213-242]

ض

  • ضیایی، سیما ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 163-185]

ط

  • طاهری، مریم بررسی تاثیر ارزیابی پوشه ای بر توانایی نوشتاری زبان آموزان با میزان مهارت خود محوری بالا و پایین [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-107]

ع

  • عادل، سید محمدرضا ساخت و اعتبار سنجی پرسشنامه آموزش انتقادی جهت ارزیابی معلمان زبان انگلسی: یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 333-375]

  • عبادی، سامان بررسی خوداتکایی زبان آموزان خارجی در درک مطلب: محیط های کامپیوتری و سنتی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 93-128]

  • علیجانیان، فرزاد بررسی رابطه میان حساسیت میان‌فرهنگی، دانش واژگانی و توانش زبانی فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 109-135]

ف

  • فتحی، جلیل بررسی تاثیرات آموزش نگارش از طریق وبلاگ بر عملکرد نگارش و اضطراب نگارش در زبان دوم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 63-91]

  • فتحی، جلیل خودکارآمدی و شیوه انعکاسی (تأمل عمیق) معلم به‌عنوان پیش‌بینی‌کننده فرسودگی شغلی معلم: مطالعه معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 25-50]

  • فیروزی، طاهره بررسی تاثیر جنسیت ورشته تحصیلی بر روی عملکرد متفاوت سوالات عمومی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 33-61]

ق

  • قاسمی، پریسا بررسی رابطه میان حساسیت میان‌فرهنگی، دانش واژگانی و توانش زبانی فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 109-135]

  • قاسم زاده، سارا خودکارآمدی و شیوه انعکاسی (تأمل عمیق) معلم به‌عنوان پیش‌بینی‌کننده فرسودگی شغلی معلم: مطالعه معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 25-50]

  • قبانچی، ضرغام ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 163-185]

  • قصلانی، روژین بررسی تاثیر بازخورد مستقیم، غیرمستقیم، و گفتگویی بر یادگیری زمان/وجه در مهارت های نوشتاری انگلیسی آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-32]

  • قنسولی، بهزاد ارایه مدل نوشتار زبان دوم بر اساس دو فاکتورغیرزبانی: تیپ شخصیتی و هوش روایی نوشتاری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 163-185]

ک

  • کاردوست، امیر نقش تکیه‌گاه‌سازی آموزشی بصری در تقویت توانایی نوشتن زبان‌آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]

  • کاویاری روستایی، فاطمه تاثیر آموزش میتنی بر مدل های خواندن بر درک مطلب، خودکارآمدی در خواندن و اضطراب خواندن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 303-335]

  • کرمی، بهنام ارتقای توانش کاربرد شناسی: آشکار سازی تاثیر انواع تمرین ها و مشاهدات دانشجویان زبان خارجه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 279-302]

م

  • مبینی، فریبا بررسی رابطه میان حساسیت میان‌فرهنگی، دانش واژگانی و توانش زبانی فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 109-135]

  • محسنی، احمد تجزیه و تحلیل انسجام و پیوستگی در نوشتار زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 213-242]

  • محمدی، وحید بررسی رابطه میان هوش میان هیجانی، تفکر انتقادی و استقلال معلمان زبان انگلیسی و عملکرد دانش-آموزان آنها در یادگیری زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 303-331]

  • محمودی، محمد هادی بررسی رابطه میان هوش میان هیجانی، تفکر انتقادی و استقلال معلمان زبان انگلیسی و عملکرد دانش-آموزان آنها در یادگیری زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 303-331]

  • مشهدی حیدر، داود بررسی تاثیر ارزیابی پوشه ای بر توانایی نوشتاری زبان آموزان با میزان مهارت خود محوری بالا و پایین [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-107]

  • مصطفائی علائی، مهناز نقش تکیه‌گاه‌سازی آموزشی بصری در تقویت توانایی نوشتن زبان‌آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 187-211]

  • مفتون، پرویز نقش ارزیابی مشارکتی در توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی از دیدگاه نظریه فعالیت محور [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 129-163]

  • مهری، احسان بررسی تاثیر بازخورد مستقیم، غیرمستقیم، و گفتگویی بر یادگیری زمان/وجه در مهارت های نوشتاری انگلیسی آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-32]

ن

  • نعمتی، مجید خودکارآمدی و شیوه انعکاسی (تأمل عمیق) معلم به‌عنوان پیش‌بینی‌کننده فرسودگی شغلی معلم: مطالعه معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 25-50]

  • نورزاده، سعید بررسی تاثیرات آموزش نگارش از طریق وبلاگ بر عملکرد نگارش و اضطراب نگارش در زبان دوم [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 63-91]

و

  • ویسی، هیوا تنوع ژانری در بخش مقدمه مقالات در ژورنالهای داخلی و خارجی حوزه علوم کامپیوتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 51-82]

login